Vikings-Alianční Stránky

Toto jsou stránky slavné aliance Vikings

Mágové

Mágové:

Mágové jsou rasa zaměřená čistě na magii, mají nejvyšší limit kouzel. Jako jediná rasa nakupuje veškeré jednotky pouze za manu, což v začátku věku není moc výhodné, později ano. Pokud se mágovi podaří prosadit, dokáže kouzly ničit všechny soupeře a většinou vyhrává celou hru. Obtížnost: není vhodná pro nováčky.

Rozjezd

Tak jste se rozhodli, že začnete hrát za mágy. Pravděpodobně už máte za sebou pár věků za jiné rasy, a teď chcete zkusit Mágy. Hra za mágy je velmi těžká, plná výpočtů, ale výsledek stojí za to. Nejprve si povíme něco o výhodách a nevýhodách Mágů. Začneme výhodami:jednotky stojí jenom manu, takže můžete investovat všechny peníze do domů. Cena magických jednotek je jen 15 many a jejich žold je nejnižší v celém DE. Je možnost nahodit už 3.den silnou magii, cca SK 20, na úkor další expanze, ale i to se někdy hodí. Největší Magic Limit ze všech ras.  Nevýhody: Velmi slabý 3. a 4. den díky nedostatku many, není snadné vybudovat dostatečnou obranu. Závislost na alianční kase. Závislost na ochraně od aliance.

A ted už samotný rozjezd,já osobně hraju 2 typy, Alianční a Sólový.

Alianční rozjezd

Při tomto rozjezdu naplno využiji alianční kasy ke zrychlení expanze 3. a 4.den

0.den-  Postavím Sýpku, Studnu a Obřadní svatyni. Odtahám 5 kol (s hrdinou stačí jen 4, nebo dokonce 3) a pošlu útok na neutrálku bez bonusu na obranu. Zakouzlím spokojenost do útoku, na výchozí zem a hodím tak 4 okrádačky, aby mi zbylo asi tak 60 many.

1.den  Před odtahem vyrejžuju kasu, abych měl na Sýpku a Studnu v nové zemi. Odtahám asi 4-5 kol (tolik, abych měl na 2 útoky) a pošlu 2 útoky. Nekouzlím.

2.den  Mám okolo 12 kol, dostavím před odtahem Sýpky, při odtahu Studny a Tržiště a nakoupím manu. Pošlu až 4 útoky.

3.den  Mám 8 zemí a 7 kol, já osobně tahám jen 5 kol a kouzlím přes Pentagram Příznivka, ale to už je věc názoru, jak to kdo hraje.

Sólový rozjezd

0.den  Postavíte Sýpku a Posvátnou studnu. Odehrajete opět 4 až 5 kol, zakouzlíte Spokojenosti ( na základní zemi a do útoku) a Ukrást peníze tak, aby zbylo tak 250 many.

1.den   Dostavíte v nové zemi Sýpku, Posvátnou studnu a odehrajete dostatek kol na 2 útoky (většinou 4 až 5), za zbytek many naházíte Ukrást peníze.

2.den  Když je štěstí, dá se dostavit ještě před odtahem 1 Sýpka, druhou v průběhu tahání, dále Studny. Dají se poslat až 4 útoky, ale bez kasy jste většinou rádi za 3 a nějaké to ušetřené kolo.

3.den Už jste na tom tak dobře, že vás určitě naberou do nějaké aliance, takže pokračujte viz.Alianční rozjezd

                                                            by Havlisa

 
www.darkelf.cz